سردرگمی کابران بلاگفا

جمعیت گسترده‌ای از وب‌نویسان فارسی‌زبان مقیم داخل و خارج کشور در چند روز گذشته دل و دماغ درست و حسابی نداشتند و مدام به زمین و زمان و شاید هم علیرضا شیرازی، مدیر سایت بلاگفا بد و بیراه می‌گفتند. سایت بلاگفا که میزبان تعداد بسیار زیادی از وب‌نویسان فارسی است، در سه روز گذشته به دلیل مشکلات فنی از ارایه خدمات به کاربرانش معذور بود.
البته مدیران سایت روز شنبه در اطلاعیه‌ای سعی کردند با اعلام دلایل بروز مشکل تاحدودی دل کاربرانشان را به دست بیاورند. در این اطلاعیه اختلال در نمایش وبلاگها، موقت اعلام شده بود و این مشکل را ناشی از آی.پی بخش وبلاگها دانسته بودند. در اطلاعیه مدیران بلاگفا آمده بود: متاسفانه به دلیل تفاوت زمانی با قاره آمریکا و زمان فعالیت شرکت مسئول اختلال چند ساعتی به طول می‌انجامد. متاسفانه دلیل اصلی این مشکل وجود وبلاگهایی با کد مخرب (اسکریپتهایی که باعث ایجاد مشکل امنیتی برای بازدیدکننده می‌شود) بوده است که توسط برخی کاربران سایت ایجاد شده‌اند.
در ادامه اطلاعیه اعلام شده بود که وبلاگهای بلاگفا از طرف شعبه شرکت سرویس‌دهنده اینترنت در کانادا مسدود شده است.
بلاگفا در روزهای نوزده و بیست اردیبهشت نیز برای دو روز با اختلال مواجه بود. مسئولان فنی سایت، مشکل اردیبهشت‌ماه را نیز ناشی از ناهماهنگی همکاران بلاگفا در کانادا اعلام کرده بودند.
بلاگفا که از طرف مجله اینترنتی هفت‌سنگ به عنوان برترین سرویس‌دهنده وبلاگ سال 85 انتخاب شد، ادعا دارد که بیش از 850 هزار وبلاگ را پشتیبانی می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد