بمب گوگلی برای روز زن

دفتر توسعه وبلاگ‌های دینی دست به اقدام جدیدی زده است. این دفتر با همراهمی برخی پایگاه‌های اینترنتی تصمیم گرفته‌اند به مناسب روز زن و سالروز تولد حضرت زهرا (س) فضای اینترنت را مورد لطف قرار دهند و بمباران گوگلی کنند. این دفتر یک بمب اینترنتی به پنج زبان فارسی، غربی، انگلیسی، ایتالیایی و فرانسه طراحی کرده است و سعی دارد با فعالیت روی این بمب گوگلی، ضمن مبارزه با 8 مارس که در دنیا به عنوان روز زن شناخته می‌شود، روز تولد حضرت فاطمه را به عنوان روز زن در اینترنت جا بیاندازند. متن بمب گوگلی دفتر توسعه وبلاگ‌های دینی این است: هر چند مجامع بین المللی ‌٨ مارس را تنها به عنوان روز زن می نامند، اما نام زن و کلمه مقدس مادر در فرهنگ اصیل ایران اسلامی هم آغوش یاد و خاطره حضرت فاطمه زهرا (س) است. بنابراین ایرانیان با توجه به اهمیت جایگاه زن در خانواده به عنوان همسر و مادر و به پاس گرامیداشت روز تولد یگانه دختر پیامبر اعظم ، حضرت زهرا (س) این روز را به عنوان روز زن و روز مادر اعلام می دارند.

هدف از برگزاری این طرح و اجرای این بمب گوگلی تبیین جایگاه والای زن در فرهنگ مسلمانان و به خصوص ایرانیان عنوان شده است.

بمب گوگلی ترفندی است که برای بمباران کردن موتور جستجوی گوگل توسط لینک‌ها و پیوندهایی که به یک صفحه باز می‌شود، به‌کار می‌رود. در اثر این کار نتیجه جستجو در مورتور جستجوگر، عبارت و صفحه‌ای خواهد بود که بمب بر اساس طراحی شده است.

پیش از این نیز ایرانیان برای دفاع از عنوان خلیج فارس و در مقابله با مجله نشنال‌ژئوگرافی اقدام به راه‌اندازی یک بمب گوگلی کردند.

برای بازدید از صفحه اصلی بمب گوگلی به نشانی اینترنتی www.diniblog.com/zan.htm و برای دریافت کد لوگو به نشانی www.diniblog.com/logo.htm مراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد