فاطمه رجبی، دوباره وارد می شود

سایت http://ansarnews.com که در زیر صفحاتش نوشته شده "خبرگزاری انصار نیوز، پایگاه خبری شورای هماهنگی نیروهای حزب الله"، در یکی دو روز گذشته، پرترافیک ترین روزهای خود را تجربه کرده است. همسر سخنگوی دولت با نوشتن یادداشتی در این سایت، دوباره خود را محور اخبار قرار داده است. فاطمه رجبی که پیش از این نیز با نوشتن کتاب پر سر و صدای "احمدی نژاد؛ معجزه هزاره سوم" مدتها در راس اخبار رسانه ها بود، در یادداشتی روزنامه جمهوری اسلامی را روزنامه جمهوری اسرائیل خوانده است و به سرمقاله حجت الاسلام مسیح مهاجری، انتقاد کرده است. رجبی در یادداشت خود روزنامه جمهوری اسلامی را ارگان هاشمی رفسنجانی و مسیح مهاجری را کارگزار قیصر خوانده است.
این یادداشت واکنشهای زیادی در فضای اینترنت فارسی به دنبال داشته و کمتر سیاسی نویسی توانسته بی تفاوت از کنار نوشته های همسر الهام رد شود. یکی از وب نویسان در یادداشت روز گذشته خود نوشته است: گرچه به اعتقاد فاطمه رجبی همسر غلامحسین الهام، احمدی نژاد معجزه هزاره سوم است اما می توان به این امر تاکید نمود که شاید تنها معجزه سالهای اخیر خود فاطمه رجبی باشد. او همزمان با حضور احمدی نژاد در جایگاه ریاست جمهوری و به واسطه سخنگویی غلامحسین الهام در دولت نهم و مقالات اهانت آمیزش علیه هاشمی رفسنجانی در کانون توجهات رسانه های جمعی قرار گرفت.
درگذشت فخرالدین حجازی و همچنین همسر آیت الله طالقانی نیز دیگر موضوعی بود که وب نویسان سیاسی و علاقمندان تاریخ معاصر را به بازخوانی دوباره سالهای اول انقلاب اسلامی واداشت. سیدمحمد ابطحی در وب سایتش از حجازی نوشته است که " همواره در قبل از انقلاب کتاب می نوشت و سخنرانی میکرد و با رژیم گذشته گاهی درگیر بود و گاهی متهم به همکاری با آن رژیم بود. سخنرانیهایش با همان سبک در آغاز انقلاب خیلی معروف شده بود؛ به همین دلیل در انتخابات مجلس اول بیشترین رأی مردم تهران را به خود اختصاص داد."
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد