ظهور دوباره دایی و سایپا

وب‌نویسان ورزشی با پایان یافتن لیگ برتر و قهرمانی سایپا به تحلیل این دوره از جام پرداختند. آنها که استقلالی‌تر بودند، به مرفاوی و قلعه‌نویی و علیزاده و اکبرپور و زمین و زمان بد گفتند و از همه گله کردند. سرخ‌ها هم افسوس امتیازهای از دست رفته را خورده‌اند و سوخته‌اند که چرا فقط 24 ساعت صدرنشین بودند.
سایپا هم که هواداران چندانی در وب فارسی ندارد؛ اما قهرمانی این تیم همه وب‌نویسان را به خود مشغول کرد.
برخی‌ها از پخش نشدن بازی تیم سایپا گله داشتند و به شدت از صدا و سیما انتقاد کردند. یک وب‌نویس نیز در این گیر و دار قهرمانی از مدیران سایپا انتقاد کرده که "از کیسه خلیفه به بازیکنان زانتیا می‌بخشید؟". این ورزش‌دوست منتقد، عقیده دارد اهدای خودروى‌ 23 میلیون‌ تومانى‌ به‌ بازیکنان‌ سایپا، از حساب بیت‌المال هزینه کردن است. او نوشته: اگر سایپا - و همین‌طور سایر تیم‌هاى‌ صنعتى‌ - باشگاه‌هایى‌ خصوصى‌ بودند کسى‌ حق‌ اعتراض‌ به‌ آنها نداشت. خود در مى‌آوردند و خود هر طور که‌ مى‌خواستند هزینه‌ مى‌کردند اما هنگامى‌ که‌ پول‌ بیت‌المال‌ در ابتداى‌ فصل‌ دو دستى‌ در اختیار آنها قرار مى‌گیرد و مدیران‌ این‌ تیم‌ها نیز به‌ انواع‌ و اشکال‌ مختلف‌ با آن‌ "ویراژ" مى‌دهند اینجاست‌ که‌ باید اعتراض‌ کرد و از آنها پرسید به‌ چه‌ حقى‌ پول‌ آن‌ کارگر ساده‌ کارخانه‌ - و پول‌ تمام‌ ملت‌ - را به‌ جیب‌ بازیکنان‌ خود سرازیر مى‌کنید؟ آیا باطناً‌ کارگران‌ کارخانه‌ شما - و تمام‌ هموطنان‌ - که‌ حقوق‌ دریافتى‌شان‌ در ماه‌ به‌ 300 هزارتومان‌ هم‌ نمى‌رسد راضى‌اند به‌ طور متوسط‌ 30 میلیون‌ براى‌ هر بازیکن‌ هزینه‌ کنید و یک‌ خودروى‌ گران‌قیمت‌ نیز به‌ عنوان‌ پاداش‌ قهرمانى‌ به‌ آنان‌ اهدا کنید؟
البته قهرمانی سایپا با رهبری دایی، این فوتبالیست بزرگ را دوباره خبر اول کرده است. یکی از فوتبالی‌‌نویسان اینترنتی، در بین دو نیمه بازی سایپا و مس، یادداشتی در مورد دایی نوشته و او را "مردی بزرگ و تنها" خوانده و درباره او نوشته: دایی مردی است که همه ما در باور ناخودآگاهمان او را دوست داریم و از موفقیتهایش سرمست می شویم اما چرا ما نمی توانیم از پیروزیهای او جیغ بکشیم و با افتخار بگوییم او ستاره محبوب ماست. این مرد بزرگ که در تنهایی عمیقی زندانی است تا دقایقی دیگر افتخار تازه‌ای را به کلکسیون افتخاراتش می افزاید.


زیرنویس کاریکاتور: کاریکاتور: امیرحسین داودی از سایت گل آقا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد